هزینه طراحی سایت با وردپرس - تعرفه و قیمت گذاری ایجاد سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مباحث مرتبط با هزینه ریالی

هزینه طراحی سایت با وردپرس - تعرفه و قیمت گذاری ایجاد سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مباحث مرتبط با هزینه ریالی

هزینه طراحی سایت با وردپرس - تعرفه و قیمت گذاری ایجاد سایت وردپرس

هزینه طراحی سایت در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه و جهان پایین تره. ولی این قیمت پایین طراحی سایت به معنی کیفیت بدتر نیست. در این وبلاگ سعی داریم در مورد مباحث تعرفه طراحی سایت با وردپرس و نحوه قیمت گذاری ریالی اون صحبت کنیم و بگیم یک وبسایت اینترنتی با وردپرس چند هزارتومان یا چند میلیون تومن براتون در میاد.

  • ۰
  • ۰

یک وب سایت وردپرس (مانند هر وب سایت) بیش از یک پوشش زیبا و یک تکه کد است. این ابزاری برای بازاریابی است ، و یک ابزار مهم است. با خواندن این پست ، با هزینه های مرتبط با طراحی یک وب سایت جدید وردپرس ، نحوه اطمینان از تبدیل آن به فروش بیشتر برای شرکت خود آشنا می شوید ، و اینکه چرا هک آن برای شما 10 تا 500 برابر هزینه خرید ساده تر است. موضوع وردپرس.

من حدس می زنم که شما این پست را پیدا کرده اید ، زیرا شما درمورد هزینه های خود برای یافتن وب سایت جدید تحقیق می کنید ، یا به این دلیل که شما یک آژانس / فریلنسر هستید و به دنبال مرجع در هزینه های ایجاد انواع مختلف سایت های وردپرس برای مشتری های خود هستید.

در هر صورت ، شما به جای مناسب رسیده اید. من آن را برای هر دو مخاطب نوشتم ، اما با این ایده می خواهم تا با جزئیات بیشتری درباره هزینه درایوهای وب سایت های وردپرس که در جستجوی آن هستند ، با صاحبان آینده وب سایت صحبت کنم.

با این حال ، یک محدودیت وجود دارد. من فرض می کنم که شما (صاحب وب سایت آینده) با یک آژانس وب یا آژانس بازاریابی مسئول این پروژه به دنبال چگونگی ساختن یک وب سایت با متخصصانی باشید که در این راه به شما کمک می کنند. همچنین ، اعداد تضمین نمی شود که کاملاً دقیق برای شما باشند ، آنها براساس تجربه آمیخته با داده های داخلی ما ساخته شده اند و هر پروژه الزامات منحصر به فرد خود را در نظر دارد. لذت بردن!

برای چه چیزی در طراحی سایت هزینه پرداخت می کنم؟

اگرچه در نهایت یک وب سایت از کد نرم افزار تشکیل شده است ، اما توسعه معمولاً تنها بخشی از هزینه را برای شما به عنوان مشتری نشان می دهد. دلیل این امر ساده است: این کدی نیست که شما را به عنوان یک مالک وب سایت بالا برده و سنگین می کند ، این پیام و قالب برای ارتباط با مشتریان شما است. این کار برای آژانس بازاریابی یا آژانس وب است. آنها اطمینان حاصل می کنند که نیازهای شما را درک کرده و با بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق وب سایت جدید ، با هدف نهایی برای موفقیت کسب و کار شما مطابقت دارند.

در اینجا مثالی از مراحل انجام شده در صورتحساب شما به یک روش یا روش دیگر آورده شده است:

مرحله 1. یک آژانس حرفه ای طراحی سایت استخدام کنید

شرکت شما تصمیم می گیرد که به یک وب سایت جدید احتیاج دارید ، بنابراین به یک آژانس بازاریابی در شهر خود مراجعه کنید که از شهرت خوبی برخوردار باشد و یک وب سایت جدی دارد. به نظر می رسد آنها می دانند چه کاری انجام می دهند. به یاد داشته باشید که یک آژانس با سابقه خوب یک شرط مطمئن تر است که سایتی را انتخاب کنید که برای شما کار کند - اما این ضمانت همچنین با قیمت حق بیمه همراه است.

مرحله 2. نیازمندی های خود را از طراحی سایت وردپرس مشخص کنید

طی هفته های آینده ، آنها با شما ملاقات خواهند کرد ، با شما صحبت می کنند ، در صنعت و رقابت خود ، پیام و مارکت مارکتینگ خود تحقیق می کنند و می دانند که چگونه می توانید با پیشنهادات خود به مشتریان بیشتری برسید.

مرحله 3. راه خود را برای موفقیت در طراحی سایت باز کنید

سپس آنها خلاقیت های خود را برای کار به منظور ترجمه و بسته بندی پیام شما به محتوا ، طراحی و مشخصات کاربردی وب سایت جدید خود قرار می دهند. علاوه بر این ، آنها ممکن است بر روی تبلیغات جدید به صورت چاپی و برای جستجوی پولی کار کنند ، ممکن است مارک را به روز کنند و فیلم بسازند یا عکس هایی را تقویت کنند که پیام را تقویت کند.

مرحله 4. طراحی و توسعه و ارائه قیمت سایت خود

هنگامی که شما در مورد طرح های ارائه شده در زمینه قیمت طراحی سایت توسط آژانس خود به توافق رسیده اید ، زمان آن رسیده است که این طرح ها به مرحله اجرا در بیایند. ما این مرحله را بیشتر در زیر می گذرانیم ، اما می توانید با توجه به پیچیدگی سایت خود ، بسته به پیچیدگی سایت خود داشته باشید که یک توسعه دهنده جلوی صفحه کلید را در حدود ساعت 16 تا 160 ساعت چکش زده است. پس از اطمینان از کیفیت و تأیید شما ، آن را به صورت زنده از سرور تست به دامنه شما یا هر آنچه که ممکن است باشد ، منتقل می کند.

همانطور که می بینید ، مقدار اصلی در فاز ایجاد می شود که آژانس آنچه شما نیاز دارید را مشخص می کند. مشتریان شما از نظر کیفیت در وب سایت شما قضاوت نخواهند کرد ، بلکه از کیفیت و اثربخشی مطالب ، منطق و طراحی آن استفاده می کنند. بنابراین ، این همان چیزی است که شما در ابتدا باید هزینه آن را بپردازید ، و چیزی که یک آژانس عالی را از دوست دوست شما که آخر هفته گذشته در نوار ورزش است ، پیشنهاد کرد اگر در دور بعدی هزینه کنید ، یک وب سایت را برای شما کد گذاری کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی