هزینه طراحی سایت با وردپرس - تعرفه و قیمت گذاری ایجاد سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مباحث مرتبط با هزینه ریالی

هزینه طراحی سایت با وردپرس - تعرفه و قیمت گذاری ایجاد سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مباحث مرتبط با هزینه ریالی

هزینه طراحی سایت با وردپرس - تعرفه و قیمت گذاری ایجاد سایت وردپرس

هزینه طراحی سایت در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه و جهان پایین تره. ولی این قیمت پایین طراحی سایت به معنی کیفیت بدتر نیست. در این وبلاگ سعی داریم در مورد مباحث تعرفه طراحی سایت با وردپرس و نحوه قیمت گذاری ریالی اون صحبت کنیم و بگیم یک وبسایت اینترنتی با وردپرس چند هزارتومان یا چند میلیون تومن براتون در میاد.

  • ۰
  • ۰

با تمرکز بر طراحی سایت وردپرس خود در این نوشته ، هزینه طراحی یک وب سایت با وردپرس با قابلیت واکنشگرا Responsive به موبایل و موبایل طراحی کنید و بسازید. ما خواسته های شما را با هم خواهیم گذراند ، یک بازه زمانی با تاریخ های کارآمد ترتیب خواهیم داد و از طرح مفهومی تا شروع کار با پروژه خود همکاری خواهیم کرد.

سایت وردپرس شما همچنین یک سازنده صفحه کشیدن و رها کردن با کاربرد آسان دارد ، به گونه ای که می توانید سایت خود را با سهولت و پیشرفت ویدیویی ویرایش کنید که در هر عملکردی طراحی سایت سفارشی برای شما امکان پذیر است که به آن مراجعه کنید. هیجان انگیز!

قیمت طراحی سایت وردپرس

بعد از انجام نظرسنجی ما طی دو ماه گذشته ، ما این باور را تأیید کردیم که بسیاری از مشتریان ما توسعه دهندگان مستقل وردپرس هستند. و یک چیز که می دانیم همیشه به عنوان یک فریلنسر تصمیم می گیرد مبلغی را برای مشتری خود شارژ کند ، دشوار است.


این جایی نیست که ما به کسی بگوییم که چه مقدار شارژ کند. در واقعیت ، این به دو پایه می رسد. چقدر وقت خود را ارزیابی می کنید و مشتری چقدر حاضر به پرداخت آن است. این همیشه ساده نیست. نکته این مقاله بحث در مورد برخی از عوامل دخیل در قیمت گذاری است و به آزادکاران جدید (یا با تجربه) می توان نکاتی را در هنگام تعیین قیمت در نظر گرفت.

دانستن مبلغ پرداخت هزینه به عنوان یک فری لنسر یک جنبه مهم در تجارت شما است. در مورد قیمت گذاری خدمات طراحی سایت خود ، چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. شما باید توجه داشته باشید که چقدر باید هزینه کنید تا بتوانید هزینه های زندگی خود را تأمین کنید.

سپس ، البته ، شما نیاز به ارائه یک قیمت جذاب به مشتری آینده خود دارید. اگر شارژ بیش از حد بالایی داشته باشید ، یک احتمال وجود دارد که مشتری بالقوه از آنجا دور شود و به جای دیگری نگاه کند. اگر شارژ خیلی کم داشته باشید ، به سختی می توانید تمام شود.

هزینه طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا

موضوع قیمت گذاری یک بحث داغ است ، عواطف قوی می شوند. برخی از توسعه دهندگان حرفه ای وردپرس احساس می کنند که خیلی زیاد خیلی کم هزینه می کنند و باعث می شوند "مسابقه به پایین" انجام شود. کاهش رقابت یک روش تجاری و آزمایش شده است. منطق موجود در مورد آن معتبر است ، صرفاً طبیعت انسانی انتظار دارد که مشتری بخواهد به دنبال بهترین معامله باشد.

با این حال ، مشکل این رویکرد این است که به زودی شخص دیگری شما را تحت الشعاع قرار می دهد و نفر بعدی نیز زیرپا می ماند و مواردی از این دست. در پایان ، قیمت های طراحی سایت به حدی پایین می آیند که نه تنها وقت شما را بی ارزش می کنند بلکه اغلب مشتریانی را با این تصور که هر کسی می تواند کار را انجام دهد ، باقی می گذارد.

اما دادن یک معامله خوب به مشتری نباید به معنای کاهش ارزش کل بازار باشد. اگر به عنوان مثال به قیمت گذاری پروژه ها در تیم ما توجه داشته باشید ، می بینید که این زیرپا گذاشتن چه مقدار می تواند خسارت وارد کند.

از طرف دیگر ، رویکرد دوم در این باره وجود دارد. این رویکرد ادعا می کند که باید به عنوان همکار دیگر فریلنسرها را ببینیم. با دیدن آنها به عنوان همکاران ، می توانیم با آنها همدلی کنیم و احساس همبستگی در بازار آزاد ایجاد کنیم. استحکامی که می تواند به پیشگیری از پوسیدگی چنین ارزش زیادی ادامه دهد.

تعرفه طراحی سایت سال ۱۳۹۹

به جای کمبود قیمت و ارائه کمترین پیشنهادات ، همیشه باید به خاطر داشته باشید که قیمت گذاری سایت یک بازی روانشناختی نیز هست. مردم همیشه دوست ندارند ارزانترین غذا را بخورند یا ارزانترین شراب بنوشند.

اگر خدمات خود را خیلی پایین بگذارید ، ممکن است برخی از مشتری ها به تجربه سطح شما شک کنند و شما را برای اجرای کامل پروژه بی تجربه می دانند. به خاطر داشته باشید که قیمت بالاتر می تواند برای مشتری اطمینان بخش کند ، زیرا دانش را نشان می دهد و به آنها نشان می دهد که ارزش خود را می دانید.

 

قابل درک است که سکوهای مناقصه آزاد مانند برای تشویق رقابت و قیمت ارزان ساخته شده اند. از این رو ، مهم است که درک کنیم که این سیستم عامل ها برای به دست آوردن بهترین نتیجه از آن استفاده می کنند. Time Doctor یک بررسی عالی از Upwork انجام داد که نشان می دهد علیرغم تعیین نرخ در آستانه غالب بازار کم ارزش ، شرکت ها در نهایت می خواهند استعداد درجه یک را استخدام کنند. از این رو استدلال این است که برای منافع مشترک بازار آزاد ، به جای رقابت در قیمت ، آزادکارها باید از نظر ارزش ، کیفیت و تمایز رقابت کنند. این بدان معناست که توسعه دهندگان مستقل می توانند یک سیستم قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را تقویت کنند. یک راه خوب برای انجام این کار همچنین شامل درخواست برای پروژه های کم ارزش اما با هدف نشان دادن مشتری بالقوه ارزش شما می تواند باشد. دلیل این امر این است که بسیاری از مشتری ها نمی دانند بودجه یک پروژه باید چه میزان باشد ، اما خوشحال هستند که برای یک توسعه دهنده آزاد خوب می پردازند.

قبل از تعیین قیمت طراحی سایت چه مواردی را در نظر بگیرید

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، قبل از تعیین قیمت خود مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در زیر ، چند عامل متداول وجود دارد که می توانند بر میزان آزادکار شما تأثیر بگذارند.

بودجه پروژه سایت شما چقدر است؟

از مشتری پیش رو بپرسید ، در مورد آن اطمینان داشته باشید. این یک سؤال کاملاً مشروع است که باید بپرسید. هر لباس جدی و حرفه ای آنچه را که می خواهند خرج کنند به شما می گوید. گاهی اوقات ، مشتریانی را پیدا خواهید کرد که مایل به پرداخت هزینه بیشتر از آنچه که قصد شارژ آن را دارید و گاهی اوقات ، به مشتریانی خواهید رسید که بودجه بسیار محدودی دارند یا می دانند که پروژه آنها چقدر ارزش دارد.
از مذاکره با نوع مشتری بعدی و یا آموزش آنها در مورد آنچه واقعاً در پروژه آنهاست ، نترسید. این به احتمال زیاد انتظار می رود. اگر آنها مایل به مذاکره با شما باشند ، این علامت یک مشتری بالقوه نادرست است که مایل به توافق با قیمت بالاتر است. اگر آنها به اسلحه های خود بچسبند ، می تواند یک نشانه هشدار دهنده برای مشتری باشد که به تناسب مناسب نیست.

چه نوع سایتی لازم دارید؟

دانستن اینکه مشتری شما از سایت خود چگونه استفاده خواهد کرد ، نشانگر خوبی برای مبلغ شارژ شما است. این به سادگی مبنای قیمت شما بر مبنای تخمینی است که به تجارت آنها اضافه می کنید.

به عنوان مثال ، معمولاً 1000 دلار برای یک سایت شارژ می کنید ، اما اکنون در حال ایجاد مجدد سایتی برای یک تجارت موفق تجارت الکترونیکی هستید. اگر آنها 5000 دلار در ماه از سایت شما درآمد کسب کنند ، ارزش آن بیش از 1000 دلار است. این می تواند برای برخی از افراد دشوار باشد. به نظر می رسد فرصت طلبانه است ، اما باید این توجه را در پشت ذهن خود داشته باشید. تجارت الکترونیک اکنون موضوعی بسیار داغ است و در صورت نیاز به یک موضوع WooCommerce بهینه شده برای تبدیل در تلفن همراه ، WoonderShop همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

هزینه های دیگر در پروژه طراحی سایت

نگاهی به اطراف بیندازید و ببینید که سایر فریلنسرها برای خدمات مشابه چه قیمتهایی را می پردازند. این یک مرجع عالی است. و با شارژ نرخ های مشابه به یکدیگر ، ارزش بازار را هم پایین نمی آورید.

چه پیشنهاد ویژه ای در کار است

نوع خدمات ارائه شده شما همچنین نقش مهمی در نحوه قیمت گذاری خدمات خود دارد. به عنوان مثال ، اگر شما به سادگی وردپرس نظیر نصب به روزرسانی های WordPress را ارائه می دهید و اطمینان حاصل کنید که یک راه حل پشتیبان تهیه شده است ، ارائه می دهید ، شما به همان میزان به عنوان یک مترجم آزاد وردپرس در حال توسعه تم های سفارشی یا برنامه های وردپرس ، مبلغی را از یک مشتری دریافت نمی کنید.

با روشی مشابه ، نماد مشتری ایده آل شما نقش ایفا خواهد کرد ، زیرا همه صاحبان وب سایت به یک برنامه پیچیده وردپرس یا یک فروشگاه تجارت الکترونیکی کامل نیاز ندارند. بیایید به دو مورد از متداول ترین سناریوها و چگونگی تغییر قیمت طراحی سایت بپردازیم.

توسعه سفارشی WordPress از ابتدا

در آن طرف طیف ، توسعه وردپرس سفارشی را از ابتدا داریم. این معمولاً شامل کدگذاری یک موضوع وردپرس کاملاً سفارشی است و همچنین می تواند شامل کدگذاری افزونه های سفارشی یا اجرای یک عملکرد API خاص باشد.

توسعه سفارشی شامل WordPress قلمرو توسعه دهندگان متخصص WordPress است ، در بعضی موارد ، غالباً افرادی که به هسته WordPress کمک کرده اند یا چند افزونه محبوب را در زیر کمربند خود دارند.

این توسعه دهندگان WordPress نه تنها در HTML ، CSS ، JavaScript و PHP ماهر هستند ، بلکه mySQL را نیز می شناسند ، می دانند که چگونه API کار می کند ، و قادر به نوشتن کدی تمیز و کارآمد است که با افزایش نیاز وب سایت می تواند به راحتی مقیاس گذاری کند.

در حالی که این نوع کار همچنین دارای برچسب قیمتی هزار دلاری است ، لازم به ذکر است که این قیمتها معمولاً در بالای محدوده قیمتی قرار می گیرند که شخصی برای مثال در بالا راه حل مبلغی را برای آن وارد کرده است. به عبارت دیگر ، یک وب سایت وردپرس یا کاملاً سفارشی با حدود 6000 دلار شروع می شود و اغلب می تواند فراتر از 60،000 دلار باشد.

مهم نیست که کدام یک از سناریوهای فوق مطابقت بیشتری با مهارت های شما و نوع کاری که انجام می دهید ، به یاد داشته باشید که در طول یک پروژه ، همه کارهایی را که برای مشتری انجام می دهید در نظر بگیرید. اگر شما هم یک نویسنده ماهر باشید ، برای وب سایت آنها کپی تهیه می کنید؟ آیا می توانید به آنها در بهینه سازی سایت برای سئو کمک کنید؟ آیا نگهداری مداوم را ارائه می دهید؟ هنگامی که قیمت پروژه را می گویید ، همه این عوامل می توانند نقش داشته باشند.

راهنمای کلی تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس

درصورتی که مشتری شما بودجه ای را فاش نکند و تشخیص اینکه چه مقدار به آن اضافه خواهید شد دشوار است ، می توانید از مدل هزینه های قدیمی + زمان استفاده کنید اگر فکر می کنید شارژ بیشتر در هر صفحه و نرخ ساعتی مناسب تر است این می تواند سازگار باشد.

بسیاری ممکن است با ساده لوح بودن در مورد استراتژی قیمت گذاری مخالف باشند. البته همانطور که در بالا توضیح داده شد ، تفاوت های ظریف و متغیری وجود دارد. اما برای یک مبتدی یا هنگام برخورد با مشتری نامشخص ، این یک شروع ساده است.

$ Theme + $ Plugins + $ Domain / Hosting + نرخ ساعت ساعتی

نرخ ساعتی شما کاملاً به این بستگی دارد که فکر می کنید به مشتری خود ارزشی دارید. از آنچه من برای مبتدیان دیده ام ، می تواند حدود 20 دلار در ساعت باشد. برای توسعه دهندگان پیشرفته تر می تواند 50 دلار در ساعت و فراتر از آن باشد.

به عنوان مثال ، اگر به مقوله توسعه دهنده WordPress در Upwork توجه می کنید ، متوجه می شوید که نرخ ساعتی بین 25 تا 90 دلار متغیر باشد ، در حالی که Freelancer.com نرخ بین 15 تا 49 دلار دارد.

طبق گفته PostStatus ، کارگران آزاد وردپرس مبتدی باید در هر ساعت بین 25 تا 40 دلار شارژ کنند در حالی که مترجمان آزاد با تجربه باید بین 40 تا 400 دلار در ساعت شارژ کنند. اگر مخالف اجرای انفرادی هستید ، این آژانس وردپرس را اجرا می کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی